خبرهای داغ:
حسینی:

سبک زندگی شهید بهشتی  الگویی مناسب برای مسئولان است

همدان-فرماندار فامنین با بیان اینکه سبک زندگی شهید بهشتی الگویی مناسب برای مسئولان، جوانان و عموم مردم است، اظهار کرد: درخواست دارم وصیت نامه شهید بهشتی را مطالعه کنید
کد خبر: ۹۵۲۲۶۰۲
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید روح‌الله حسینی در مراسم غبارروبی گلزار شهدا که به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور مدیران شهرستانی برگزار شد، با تبریک این هفته اظهار کرد: عرصه قضا، عرصه بسیار حساس و سختی است که در نظام اسلامی جایگاه بالایی دارد.

وی تصریح کرد: حضور یک مجتهد در رأس قوه قضائیه که منصوب ولی فقیه است قوه را به دادخواهی اسلامی نزدیک کرده و قوه قضائیه امروز پناهگاه مظلومان در دادخواهی و عدالت‌گستری است.

فرماندار فامنین ادامه داد: در جامعه اسلامی مردم نباید احساس ناامنی کنند و پاسداری از امنیت با احکام قوه قضائیه ممکن شده است.

وی با بیان اینکه در این هفته بیشتر یاد و نام شهید بهشتی مطرح می‌شود، اضافه کرد: امام خمینی(ره) فرمودند «بهشتی مظلوم زیست، مظلوم به شهادت رسید و بهشتی خار چشم دشمنان بود» و این جمله را امام خمینی(ره) در‌‌ خصوص هیچ‌یک از شهدا نفرموده‌اند.

حسینی خاطرنشان کرد: شهید بهشتی دو بار ترور شد، اول ترور شخصیتی که در زمان حیات ایشان بود و این کار دشمن بود و دومین بار ترور فیزیکی ایشان بود.

وی با بیان اینکه سبک زندگی شهید بهشتی الگویی مناسب برای مسئولان، جوانان و عموم مردم است، اظهار کرد: درخواست دارم وصیت نامه شهید بهشتی را مطالعه کنید و این وصیت نامه را فرد عالم و عارفی مثل شهید بهشتی نوشته است و امروز نیز برای ما تازگی دارد.

فرماندار فامنین با تاکید بر اینکه سبک زندگی شهید بهشتی برای ما الگو است، بیان داشت: کار تشکیلاتی، شیوه کار شهید بهشتی بود که خوب شکل نگرفت و اگر  در کشور به این موارد توجه شود، خیلی از امور با سرعت بیشتری انجام می شود.

وی افزود: امروز نیز مشابه ترور شخصیتی شهید بهشتی را می‌بینیم که راهکار خروج از این وضعیت بصیرت افزایی و جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار